כיצד לפנות ומהו השלב הבא?

בתהליך הטיפולי נבחן יחדיו את מהות הקושי שהביא לטיפול. הפגישה הראשונה (ולעתים גם השנייה) מוקדשת להערכת המצב, על מנת שנוכל לקבוע מהן מטרות הטיפול ומשך הזמן המתאים. קביעת המטרות ומשך הזמן הינם משמעותיים הן עבורכם והן עבורי, על מנת שניתן יהיה לכוון את הטיפול ולתת לו מסגרת, שתתאים לכם.

הפנייה לטיפול יכולה להיעשות במספר דרכים. ניתן למלא פרטים בחלון "צרו קשר" או להתקשר. כבר בשיחת הטלפון הראשונה, נשוחח מעט על מהות הפנייה וננסה לתאם זמן שבועי, יום ושעה שיוכלו להישמר עבורכם לטיפול.

מי פונה לייעוץ או לטיפול?לאחר הפגישה הראשונה, כשמטרות הטיפול יהיו ברורות יותר, נוכל לקבוע זמנים מתאימים לפגישות נוספות, לפי הצורך. עלות הטיפול אינה מוזכרת באתר. נושא זה ידובר אף הוא בשיחת הטלפון המקדימה.

הפונים יכולים להביא סוגיות מגוונות המטרידות אותם בחייהם (כגון, קושי ביחסים עם בן משפחה, משבר שארע, התמודדות עם קושי מסוים). אנשים לעתים פונים ללא סוגיה מוגדרת, אלא מתוך תחושת צורך כללית (תחושת תקיעות, עצבות, דיכאון, תוקפנות ועוד).

בתפיסתי, כל קושי המביא אדם לפנות לקבלת עזרה הוא חשוב ורלוונטי לעבודה הטיפולית. גם אם מדובר בקושי הנתפס כפחות-משמעותי, או לחילופין, קושי הנושא בחובו אשמה גדולה או בושה, יש מקום לכל אלה בטיפול.

אני מזמינה אתכם לפנות, תוך ידיעה שהקושי שאתם תביאו לטיפול יתקבל בכבוד.

סגירת תפריט
Call Now Button